Díky Alnagu, prima inspirace, ještě to adekvátně rozehrát :-)
V podstatě mám ve svém dobrodružství takovou postavu, která je jako několik členů družiny silným patriotem a hrdým ochráncem lidu/hrdinou (jen pro "nepřátelský stát"), který však překročil nějakou tu linii (i když bohužel ne o dost, oproti hráčům :-) ) a plánuju, že se s ním nakonec budou muset proti společnému nepříteli spojit... Co vy na to? Budou mít hráči chuť se svým temným alteregem spojit proti "větší hrozbě" (konkrétně zde hrozící zničit oba státy, které jsou k sobě jako US krátce po občanské válce severu proti jihu?)
Nebo už se hráči natolik zaberou do faktu, že je to "hlavní" záporňák a ať to bude stát cokoliv, zkrátka už neotočí (kór, když "vůdci" skupiny přebral holku (hráčská postava, opuštěna hráčkou pro novou postavu)?) a sejmou ho?